Что имеем в Уставе – так и живем

 



Виктор Иванович Пащенко UT2UQ

 

ПРАВО ЩОДО ЗВЕРНЕННЯ ЧЛЕНІВ ЛРУ, РАДІОАМАТОРІВ ТА ІНШИХ ГРОМАДЯН  ДО ЛРУ ТА В ІНШІ ІНСТАНЦІЇ

Відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", статтями 15 і 16 Закону України "Про статус народного депутата України", статтями 13 та 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", НЕЗАЛЕЖНО від того, чи затверджена ця Інструкція, або ні, КОЖНИЙ з нас ВЖЕ МАЄ ПРАВО звернутися до Президента ЛРУ, до державних органів реєстрації ЛРУ, до інших органів державної влади або до суду щодо дій або бездіяльності керівників органів управління ЛРУ або окремих його членів.

Відповідно до Закону "Про звернення громадян" відповідальність за організацію роботи зі зверненнями громадян покладається на керівника, тобто Президента ЛРУ.
За змістом вищезазначених Законів та постанови КМ звернення громадян направляється до ЛРУ, де обробляється секретарем ЛРУ, а потім надається Президенту ЛРУ. У зв’язку з місцем дислокації секретаря ЛРУ за адресою: 03057, Київ 57, проспект Перемоги 52/2, оф. 29, ЛРУ, це й буде адреса, до якого повинні направлятися громадянами пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
У разі не розгляду звернення у терміни, що передбачені Законом, громадянин має право направити свого листа зі зверненням безпосередньо на адресу Президента ЛРУ (адреса на офіційному сайті ЛРУ) з повідомленням про його вручення адресату.
Не забороняється направлення звернення громадянина одночасно на вищевказані дві адреси.
Президент ЛРУ зобов’язаній організувати особистий і віце-президентами прийом громадян із зазначенням місця, дат та часу їх прийому.

В проекті “Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у ЛРУ” не вживаються сполучення “член ЛРУ” або “радіоаматор” тому, що Основний Закон України “Конституція України” не дозволяє звужувати права будь-якої людини, крім особливих випадків.

Примітка: повна назва громадської організації ЛРУ відповідно до вимог Закону України “Про громадські об’єднання” та форма ГО або ГС ще не затверджена Конференцією ЛРУ, тому в Інструкції назва являється умовною.


ЗЕРНИТЬ УВАГУ
Листи в електронній формі не є офіційними зверненнями і не підпадають під дію норм Закону України "Про звернення громадян". Інформація, надіслана в електронному вигляді, може бути лише взята до відома та використана в роботі (Роз’яснення Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ).
Теж саме стосується звернення громадян через ЗМІ

ЦІКАВО
Витяг з Висновку Головного науково-експертного управлінням
апарата ВР України
(реєстр. № 9319 від 20.10.2011 р.)
“……Стосовно електронних документів стаття 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлює, що обов’язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора, є електронний підпис. Відтак отримані електронною поштою звернення без електронного підпису вважатимуться анонімними та розглядатись не будуть. Більш того, відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» обов’язкові реквізити електронного документа – це обов’язкові дані, без яких він не може бути підставою для обліку і не матиме юридичної сили.
Відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний підпис – дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язані та призначені для ідентифікації підписувача, а електронний цифровий підпис – це вид електронного підпису, отриманого за результатами криптографічного перетворення набору електронних даних, який дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
Отже, для використання електронного підпису спочатку потрібно отримати сам електронний цифровий підпис та сертифікати особистого та відкритого ключів. Такі сертифікати можна отримати в спеціальному центрі сертифікації ключів. З огляду на це неможливо очікувати, що звичайні громадяни будуть масово надсилати свої звернення як електронні документи з електронним цифровим підписом …..”.



Таким чином звернення громадян направлені в електронній формі, за допомогою електронної пошти чи-то через веб-сайт, які не містять електронного підпису не є електронним документами відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, не підпадають під дію норм Закону України "Про звернення громадян" та лише можуть бути взяти до відома та використані в роботі ЛРУ.


ПРОПОЗІЦІЇ ДО ПРОЕКТУ СТАТУТУ

Розділ 7. Порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівників органів управління ЛРУ або окремих його членів і розгляду скарг

7.1. Рішення, дії чи бездіяльність органів управління ЛРУ, або окремих його членів, можуть бути оскаржені громадянами відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Закону України "Про статус народного депутата України", Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" шляхом звернення до Президента ЛРУ, до державних органів реєстрації ЛРУ, до інших органів державної влади або до суду.

7.2. Рішення, дії чи бездіяльність Президента ЛРУ, можуть бути оскаржені громадянами відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Закону України "Про статус народного депутата України", Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" до Регламентного комітету ЛРУ, державних органів реєстрації ЛРУ, до інших органів державної влади або до суду.

7.3. Президент ЛРУ організує особистий прийом громадян і віце-президентами із зазначенням місця, дат та часу прийому.

7.4. Якщо у зверненні порушено питання, що не належить до компетенції ЛРУ, то воно надсилається до відповідного органу чи посадової особи протягом п'яти днів, про що повідомляється особа, яка подала звернення.
Забороняється направляти скарги громадян для розгляду до тих органів або тим посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
7.5. Президент ЛРУ та особи органів управління ЛРУ, яким доручено Президентом підготовка та реагування на звернення громадян, підчас їх розгляду зобов'язані уважно вивчати їх по суті, застосовувати інші заходи для об'єктивного вирішення порушених автором звернення питань, з'ясовувати та приймати рішення про усунення причин і умов, які спонукають авторів скаржитись.
7.6. Рішення, які приймаються за зверненнями (пропозиціями, зауваженнями, заявами, клопотаннями та скаргами) громадян, мають бути вмотивованими та ґрунтуватися на нормах законодавства.
7.7. Порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівників органів управління ЛРУ або окремих його членів та інших звернень громадян в ЛРУ здійснюється на підставі вимог “Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у ЛРУ”, яка розробляється та затверджується Координаційною радою ЛРУ.
Схвалено
на засіданні
Координаційної ради ЛРУ
____ _________2013 р.
Протокол № _____


Інструкція (проект)
щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у громадську спілку “Всеукраїнська ліга радіоаматорів”
I. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція розроблена відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Закону України "Про громадські об’єднання", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", та встановлює порядок розгляду звернень громадян до ЛРУ, ведення відповідного діловодства.
1.2. Усі звернення громадян, які надходять до громадської спілки “Всеукраїнська ліга радіоаматорів” (далі – ЛРУ), підлягають обов'язковій класифікації за встановленими статтею 3 Закону України "Про звернення громадян" видами, а саме:
пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства;
заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією України та законодавством України їх прав та інтересів або повідомлення про порушення законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.
Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо;
скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
1.3. Звернення в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подаються їх законними представниками.
Звернення в інтересах громадянина може бути подано іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність, що отримали від громадянина відповідні повноваження, оформлені в установленому законодавством порядку.
1.4. У зверненні мають бути вказані прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до ЛРУ особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України "Про звернення громадян".
1.5. Якщо у зверненні порушено питання, що не належить до компетенції ЛРУ, то воно надсилається до відповідного органу чи посадової особи протягом п'яти днів, про що повідомляється особа, яка подала звернення. Забороняється направляти скарги громадян для розгляду до тих органів або тим посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
1.6. Оскарження рішень, дій, бездіяльності органів управління ЛРУ членами ЛРУ, скарги щодо дій або бездіяльності Президента ЛРУ можуть подаватися громадянами до Ревізійної комісії ЛРУ, державного органу реєстрації ЛРУ, інших органів державної влади України та суду.
1.7. Ревізійна комісія ЛРУ, за необхідністю, має право запрошувати для консультації фахівців, які ні являються членами ЛРУ, з питань що розглядаються для прийняття рішення по суті заявника.
1.8. Керівник Ревізійної комісії ЛРУ для розгляду звернення громадян організує роботу відповідно до вимог цієї Інструкції.
1.9. Облік звернення громадян у Ревізійну комісію ЛРУ здійснюється секретарем ЛРУ відповідно до вимог цієї Інструкції.
1.10. Відповідь по сутті щодо оскарження рішень, дій, бездіяльності органів управління ЛРУ, скарг щодо дій або бездіяльності Президента ЛРУ підписується головою Ревізійної комісії, знімається з контролю та направляється для зберігання секретарю ЛРУ.
II. Порядок реєстрації звернень громадян
2.1. Діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами (далі – звернення) громадян в ЛРУ ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на секретаря ЛРУ.
Особисту відповідальність за стан діловодства за зверненнями громадян несе в ЛРУ Президент ЛРУ, у відокремлених підрозділах – керівники цих підрозділів.
2.2. Усі звернення, що надходять до ЛРУ, централізовано приймаються та реєструються секретарем ЛРУ у день їх надходження в місцях реєстрації документів, в журналі (додаток 1 до цієї Інструкції). і передаються на розгляд Президенту ЛРУ або особі, яка виконує його обов'язки. Конверти (вирізки з них) зберігаються разом із зверненнями громадян.
2.3. Облік особистого прийому громадян ведеться у журналі обліку особистого прийому громадян (додаток 2 до цієї Інструкції).
2.4. Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг, журнал обліку особистого прийому громадян ведуться згідно з вказівками щодо їх заповнення (додаток 3 до цієї Інструкції).
2.5. При реєстрації звернення йому надається відповідний індекс, який присвоюється один раз на рік.
Реєстраційний індекс звернення зазначається у реєстраційному штампі (додаток 4 до цієї Інструкції), що ставиться на нижньому полі першого аркуша документа праворуч або на іншому вільному від тексту місці, крім місця, призначеного для підшивки.
На вимогу громадянина, який подав звернення до ЛРУ, на першому аркуші копії звернення проставляється штамп ЛРУ з датою надходження та вхідним номером звернення. Така копія повертається громадянинові.
Реєстраційний індекс звернення складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла, наприклад, Д-40. Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що забезпечують систематизацію, пошук та аналіз звернень громадян.
2.6. Звернення одного й того самого громадянина з одного й того самого питання, що надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд до ЛРУ (дублетні), обліковуються за реєстраційним індексом першого звернення з доданням порядкового номера, що проставляється через дріб, наприклад, Д-40/1, Д-40/2, Д-40/3.
У такому самому порядку обліковуються та реєструються звернення громадян з одного й того самого питання, надіслані іншими установами, організаціями, підприємствами, засобами масової інформації за належністю питань для їх вирішення по суті до ЛРУ.
2.7. У разі надходження повторних звернень їм надається черговий реєстраційний індекс, а у відповідній графі журналу зазначається реєстраційний індекс першого звернення.
На верхньому полі першого аркуша повторного звернення праворуч робиться позначка "Повторно" і до звернення підбирається все попереднє листування.
Повторними вважаються звернення, у яких:
повідомляється про несвоєчасне вирішення попереднього звернення;
не вирішене по суті або вирішене не в повному обсязі питання, яке було порушене у першому зверненні;
звертається увага на інші недоліки, допущені під час розгляду попереднього звернення.
III. Розгляд звернень громадян
3.1. Президент ЛРУ та особи органів управління ЛРУ, яким доручено Президентом підготовка та реагування на звернення громадян, підчас їх розгляду зобов'язані уважно вивчати їх по суті, застосовувати інші заходи для об'єктивного вирішення порушених автором звернення питань, з'ясовувати та приймати рішення про усунення причин і умов, які спонукають авторів скаржитись.
Рішення, які приймаються за зверненнями, мають бути вмотивованими та ґрунтуватися на нормах законодавства.
3.2. Якщо про результати розгляду звернення потрібно повідомити іншу організацію, такі звернення беруться на особливий контроль і розглядаються в першу чергу. У цих випадках на листах і картках проставляється штамп "КОНТРОЛЬ" або літера "К".
3.3. Звернення та запити народних депутатів України, які надійшли в інтересах громадян, розглядаються протягом строків, установлених статтями 15 і 16 Закону України "Про статус народного депутата України".
Розгляд звернень та запитів народних депутатів України береться на особливий контроль. Про наслідки розгляду запиту народного депутата України повідомляється Голова Верховної Ради України та народний депутат України. Про наслідки розгляду звернення народного депутата України повідомляється народний депутат України.
Звернення, запити депутатів місцевих рад, які надійшли в інтересах громадян, розглядаються протягом строків, установлених статтями 13 та 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".
Звернення громадян, що надійшли з редакцій газет, журналів, радіо й телебачення, розглядаються ЛРУ у строки, передбачені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".
3.4. Звернення громадян розглядаються і вирішуються в строк не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, то Президент ЛРУ або особа, яка виконує його обов'язки, встановлює строк, потрібний для розгляду звернення, про що повідомляється особа, яка подала звернення. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
Рішення про відмову в задоволенні вимог або прохань, викладених у зверненні, доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон України "Про звернення громадян" і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення. Якщо давалася усна відповідь, то складається відповідна довідка, яка додається до матеріалів перевірки звернення.
3.5. Проекти відповідей на звернення громадян, перед поданням
на підпис Президенту ЛРУ, погоджується (візуються) в правовому
комітеті ЛРУ.
Відповіді на звернення громадян надаються за підписом Президента ЛРУ або особи, яка виконує його обов'язки, та надсилаються на фірмових бланках ЛРУ.
3.6. Якщо у зверненні поряд з питаннями, що належать до компетенції ЛРУ, порушуються питання, які підлягають вирішенню в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування тощо, то у відповіді на звернення громадянину також роз'яснюється порядок вирішення цих питань.
IV. Порядок здійснення контролю за розглядом звернень громадян
4.1. Президент ЛРУ або особа, яка виконує його обов'язки, здійснює внутрішній контроль за роботою з питань звернень та прийому громадян особисто, через віце-президентів, голів комітетів ЛРУ та секретаря ЛРУ.
Незалежний внутрішній контроль за роботою з питань звернень та прийому громадян здійснює Ревізійна комісія ЛРУ з періодичністю, відповідно до повноважень , визначених в Уставі ЛРУ та інших нормативних документів цієї комісії.
4.2. При здійсненні внутрішнього контролю звертається увага на строки й повноту розгляду порушених питань, об'єктивність перевірки звернень, законність і обґрунтованість прийнятих за ними рішень, своєчасність їх виконання і направлення відповідей заявникам.
Секретар ЛРУ щомісяця інформує Президента ЛРУ про стан щодо розгляду звернень громадян, а у разі порушення встановлених термінів виконавцями – негайно для вжиття відповідних заходів.
4.3. Якщо взяте на контроль звернення не може бути розглянуто в установлений строк, то виконавець заздалегідь, але не пізніше ніж за 5 днів до закінчення цього строку, доповідає про це особі, яка здійснює контроль, і порушує питання про продовження строку в межах, установлених Законом України "Про звернення громадян".
4.4. Звернення громадян знімаються з контролю Президентом ЛРУ або особою, що його заміщує тільки після вирішення питань, порушених у таких зверненнях.
V. Формування та зберігання справ зі зверненнями громадян
5.1. Звернення громадян після їх розгляду виконавцями передаються до секретаря ЛРУ з усіма документами для централізованого формування справ відповідно до затвердженої номенклатури справ ЛРУ.
Забороняється передавати секретарю ЛРУ документи щодо звернення громадян, які не зняти з контролю Президентом ЛРК або особою, що його заміщує.
Формування і зберігання перших екземплярів справ у виконавців забороняється.
5.2. Документи у справах розміщуються у хронологічному порядку. Кожне звернення з усіма документами щодо розгляду і вирішення питань, порушених у ньому, є у справі самостійною групою і вміщується у м'яку обкладинку (додаток 5 до цієї Інструкції). У разі одержання повторного звернення або появи додаткових документів вони підшиваються до цієї групи документів.
При формуванні справ перевіряється правильність спрямування документів до справи, їх комплектність. Звернення, за яким не прийнято рішення, а також неправильно оформлені документи підшивати до справи забороняється.
5.3. Пропозиції, заяви і скарги громадян та відповіді на них зберігаються протягом 5 років.

Президент ЛРУ _______________


Додаток 1
до Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у ЛРУ


ЖУРНАЛ
реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян

№ з/п Дата надходження та реєстраційний індекс Прізвище, ім’я, по батькові, адреса чи місце роботи, категорія (соціальний стан) заявника Звідки одержано, дата, індекс, взяття на контроль
Порушені питання




Зміст резолюції, її дата та автор, виконавець, термін виконання Дата,
індекс, зміст документа, прийняті рішення, виконавець, зняття з контролю Номер
справи за номенклатурою
короткий зміст індекси
1 2 3 4 5 5а 6 7 8


Президент ЛРУ _______________


Додаток 2
до Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у ЛРУ


ЖУРНАЛ
обліку особистого прийому громадян
№ з/п Дата прийому Хто приймає Прізвище, ім’я, по батькові, адреса чи місце роботи, категорія (соціальний стан) громадянина Порушені питання
Кому доручено розгляд, зміст доручення, термін виконання Наслідки розгляду, індекс, дата одержання відповіді від виконавця
короткий зміст індекси
1 2 3 4 5 5а 6 7


Президент ЛРУ _______________


Додаток 3
до Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у ЛРУ


ВКАЗІВКИ
щодо заповнення журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян
і журналу обліку особистого прийому громадян


ЖУРНАЛ
реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян

Елементи Пояснення до заповнення
Графа 1 Порядковий номер надається в порядку надходження
Графа 2 Число, місяць, рік надходження, початкова літера прізвища автора (для колективних, листів без підпису - відповідно "КО", листів "БП")
Графа 3 Прізвище, ім'я, по батькові, адреса проживання чи місця роботи та дані про автора(інвалід, ветеран війни, ветеран праці, багатодітна сім'я; робітник, службовець, підприємець, пенсіонер тощо)
Графа 4 Найменування організації, що надіслала пропозицію, заяву, скаргу, дата та індекс супровідного листа, відмітка про контроль
Графа 5 Стислий виклад порушених питань (підпитань) та їх індекси, що проставляються у такому ж порядку, як і при заповненні реєстраційно-контрольної картки
Графа 6 Основний зміст та дата резолюції; посада, прізвище та ініціали керівника - автора резолюції, прізвище виконавця, термін виконання (вказується відповідно до резолюції або термінів, встановлених законодавством)
Графа 7 Дата, реєстраційний індекс і зміст документа, в якому міститься остаточне рішення, та прийняті рішення з усіх порушених питань; виконавець, посада, прізвище керівника або посадової особи, яка прийняла рішення про зняття з контролю
Графа 8 Заповнюється після прийняття рішення "До справи"



закінчення додатку 3
до Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у ЛРУ


(ЖУРНАЛ)
обліку особистого прийому громадян

Елементи Пояснення до заповнення
Графа 1 Заповнюється у картці при повторному зверненні громадян на особистий прийом, у журналі - в порядку запису громадян на особистий прийом
Графа 2 Число, місяць, рік прийому
Графа 3 Прізвище, ініціали та посада керівника або іншої посадової особи, що веде прийом
Графа 4 Заповнюється аналогічно графі 3 журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян
Графа 5, 5а Аналогічно відповідним графам журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян
Графа 6 Прізвище та посада виконавця, зміст доручення, термін виконання; якщо заявнику дано роз'яснення на особистому прийомі, робиться запис "Роз'яснено", а при поданні громадянином письмової пропозиції, заяви, скарги - запис "Лист"
Графа 7 Прийняті рішення з порушених в усному зверненні питань; реєстраційний індекс документа, дата одержання відповіді від виконавця, в якій міститься остаточне рішення


Президент ЛРУ _______________


Додаток 4
до Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у ЛРУ

Зразок реєстраційного штампа, що проставляється на пропозиціях (зауваженнях), заявах (клопотаннях) і скаргах громадян у ЛРУ


ВСЕУКРАЇНСЬКА ЛІГА РАДІОАМАТОРІВ

01 ВЕР 2013

Вх. №____________


Розмір 43 х 27 мм


Президент ЛРУ _______________



Додаток 5
до Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у ЛРУ

Форма
обкладинки для пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги

_________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові громадянина)





пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга
(необхідне підкреслити)

Місце проживання: _________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку, корпусу, квартири)


Підлягає поверненню _______________________________________________



Президент ЛРУ _______________


Пащенко В.И. UT2UQ
29 січня 2013
Для радіопорталу


free hit counter