Верховна Рада України ухвалила Закон "Про громадські об'єднання"
(Інформаційне управління)
22.03.2012
http://portal.rada.gov.ua/rada/control/uk/publish/printable_article?art_id=303237

Закон прийнято з новою назвою.

Законодавчий акт визначає правові та організаційні засади
реалізації права на свободу об?єднання, гарантованого Конституцією
України та міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких
надана Верховною Радою України, порядок утворення, реєстрації,
діяльності та припинення громадських об'єднань.

Відповідно до закону, громадське об'єднання - це добровільне
об'єднання фізичних осіб та (або) юридичних осіб приватного права
для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних,
зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших
інтересів.

Документом, зокрема, передбачено:

надання юридичним особам права об?єднуватися для здійснення та
захисту прав і свобод, задоволення суспільних економічних,
соціальних, культурних, екологічних та інших інтересів;

надання громадським організаціям права діяти на всій території
України;

спрощення державної реєстрації громадських об?єднань;

приведення положень щодо контролю за діяльністю громадських
об'єднань до європейських стандартів;

спрощення ведення громадською організацією господарської діяльності
для реалізації статутних завдань.

Документом також встановлюється, що реєстрація громадських об
?єднань здійснюється безоплатно, а плата справляється за внесення
змін до статуту, видачу дубліката оригіналу свідоцтва про
реєстрацію чи статуту громадського об?єднання. Обмежено підстави
відмови в реєстрації громадських об?єднань та скорочено термін їх
реєстрації до семи робочих днів; громадські організації і
громадські спілки можуть здійснювати діяльність як юридичні особи
приватного права, так і без статусу юридичної особи.

Відповідно до закону, громадські об?єднання зі статусом юридичної
особи можуть здійснювати підприємницьку діяльність не лише через
створені ними підприємства і товариства, а й безпосередньо, якщо
така діяльність відповідає меті громадського об?єднання та сприяє
її досягненню.

Документом визначено також право громадських об?єднань на участь у
роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, що
утворюються органами державної влади, органами влади Автономної
Республіки Крим, органами місцевого самоврядування для проведення
консультацій з громадськими об?єднаннями та підготовки рекомендацій
з питань, що стосуються сфери їхньої діяльності.

Закон містить також норму, відповідно до якої громадські
організації, легалізовані на момент введення Закону в дію, мають
протягом п'яти років привести свої статути у відповідність з цим
Законом на безоплатній основі.

Відповідний законопроект (під назвою "Про громадські організації")
зареєстровано під №7262-1.

--
GL es 73 de Ihor UR3LCM



Від 17 червня ц.р. на сервері QRZ.com змінено спосіб доступу до
бази даних для користувачів,

які працюють із нею через Web-бравзери.
Адміністратори сервера QRZ.com пояснють:
-- початок роз'яснення QRZ.com --
Ці зміни були викликані постійним зростанням числа автоматизованих
систем, що здійснюють доступ до QRZ-даних у прихованих режимах.
Такі системи створюють значне навантаження на сервери QRZ.com і тим
самим позбавляють звичайних користувачів якості послуг на яку вони
заслуговують.
Ці програми-роботи, або "боти", бувають різних видів.
Деякі розроблені, щоб витягнути з сервера всю, до останньої крихти,
інформацію. Інші, відомі як "log checkers", це написані
радіаматорами програми, які неодноразово щонайшвидше надсилають
QRZ-серверу запити зі списків у десятки тисяч кличних знаків.
Зрештою, деякі програми мають функцію автозаповнення полів, і
задіюють QRZ-сервер у фоновому режимі, щоб заповнити поля форми,
щойно користувач уведе кличний знак.

Кілька років тому, QRZ.com надав службу XML-даних, яка була
спеціально розроблена, щоб обслуговувати автоматизовані запити.
Служба XML є надзвичайно легкою і гнучкою системою, що навантажує
QRZ базу даних менше ніж 1/10 від навантаження, яке створюють
приховані запити до наших постійних сторінок.
Крім того програми, що генерують приховні запити, відкидають рекламу,
і цим самим не дають серверу QRZ ефективно просуватися на цьому ринку.

Новий набір обмежень адміністратори QRZ.com розробили щоб забезпечити
швидкий і справедливий доступ для всіх користувачів цієї служби.

Нові обмеження означають що:
* Дані, включно з ім'ям, адресою, та іншою QSL та Log інформацією,
відображатимуться тільки для зареєстрованих користувачів QRZ, що на
момент запиту ввійшли у систему.
* Гості, які не увійшли у систему, побачать на сторінці лише
біографічні дані і картинки, але крім цією інформації нічого більше
на запит показано не буде.
* Ті ham-користувачі, інформація про яких внесена у базу даних,
тепер обмежуються 150 запитами пошуку на добу, без запитів щодо
самого себе.
* Для не-ham-користувачів або ham-користувачів, реєтраційнє ім'я
яких відсутнє серед кличних знаків у базі даних, кількість запитів
на пошук обмежуються 25 запитами на добу.
* Усім QRZ абонентам (ur3lcm - це платний сервіс), надається
необмежений щоденний доступ до QRZ.com бази даних.

Ці обмеження розроблені, щоб забезпечити справедливість, і
переважна більшість наших користувачів їх не відчуватиме, за
винятком того, що перед роботою із базою даних тепер потрібно буде
входити у систему. Зауважте, що при пошуку або перегляді своїх
власних даних, ці запити у добовому обмеженні кількості запитів на
пошук не враховуються.
Адміністрація QRZ.com просить підтримки у прийнятті цих змін, і
розуміння того, що вони були необхідні, щоб забезпечити високий
рівень сервісу і підтримки, який користувачі матимуть і надалі.
-- кінець роз'яснення QRZ.com --

imho зрозуміти адміністраторів QRZ.com можна.
І запропоноване ними вирішенння проблеми imho
також є досить коректне.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM

 

Ігор UR3LCM "Щодо порушень прав радіаматорів України"

20 травня 2011 р. я одержав відповідь Голови НКРЗ України номер 01-2346/105 від 06 травня 2011 р. на Інтернет-звернення
радіаматорів України до Голови НКРЗ України "Щодо порушень прав радіаматорів України" від 19 квітня 2011 р.

Див.
http://ur3lcm.ho.ua/doc/ur_hamradio-petition.pdf  

Фотокопію відповіді див. у файлі
http://ur3lcm.ho.ua/doc/nkrz-01.pdf .

У відповіді змінено предмет звернення із "Щодо порушень прав радіаматорів України" на "щодо смуг радіочастот, які не враховані у
Регламенті аматорського радіозв'язку України", що вочевидь не відповідає надісланому листу.

Відповідь містить лише роз'яснення про можливості внести зміни у розподіл смуг частот.

Проте вона не відповідає на поставлені у Інтернет-звернення важливі для українських радіаматорів питання. Це дає підстави продовжити листування і звернутися до НКРЗ повторно, та попросити відповісти на усі питання із надісланого 19 квітня Інтернет-звернення.

Я гадаю, що цим займатися доцільно.

Які Ваші думки з цього приводу?

PS Ця відповідь нагадала мені колишні виступи
Аркадія Райкіна на тему листування про "насоси і колєса".
Пригадуєте?
Запит: "Где насосьі?"
Відповідь: "Самолет разбился и колеса бьіли
раскоченьі местньіми жителями по аулам.."
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <[email protected]>
30 травня 2011

 


 



free hit counter